Thursday 27 November 2014

Sakit Pinggang

Assalamualaikum....

semalam masa nak tidur aku nak mengiring ke kiri tetiba pinggang kat area pinggul tu sakit yang teramat sampai terjerit sebab sakit dia ya allah.... rasa nak menangis je sampai suami kat sebelah pun tanjat boboi  pastu dia tolong aku mengiring plahan2 Allah... sakit weh . dah la batuk2 dah seminggu jugak lah batuk ni dengan kahak . bila nak batuk pinggang tu dia macam tarik sekali sakitnya uwaaaaa suami pun usap-usap kepala aku perlahan2 dia bisik "sian ayang....sian ayang" pastu dia picit2la belakang aku plahan2 walaupun tak de kesan dia picit tu tapi alahai......kurang sikit sakit ni. beheheh :') mekasih abang....

pagi tadi nak bangun siap2 g keje tapi aku tak boleh bangun dengan tekak perit pepagi ni. nak bangun pun suami angkat. sekarang pn masih sakit lagi ..... doc ckp memang akan dapat sakit pinggang macam ni sebab baby membesar . dengar je pasal baby aku terus semangat balik . tak pelah sayang awak membesar lah dengan sihat. ibu sakit pun tak pe sayang , ibu sanggup . lepastu teringin buah tembikai puloppp baby ni heeeee balik dari klinik suami pun singgah p beli tembikai sampai rumah dia potongkan . manja sangat kan baby ni anyoyoyo :p tapi tak makan banyak pun sebab batuk :(

doc cakap minggu depan kalau tak elok jugak batuk kene hantar sample kahak 3hari berturut2 sebab takut suspek tibi !? Allahuakbar.....mintak dijauhkan la. dah la bila batuk ni dia tarik pinggang lepastu sesak nafas.bila bersin pun sama dia tarik pinggang :( doakan la aku sihat ye kawan2 :(






No comments:

Post a Comment