Thursday 20 November 2014

3rd Anniversary

Assalamualaikum. :’)


Semalam 19/11/2014 dan 20/11/2014 adalah anniversary aku dan suami yang ke-3.ceh nak 2 hari..kau mampu ? :p  Alhamdulillah Allah masih bagi aku kesempatan untuk merasai nikmat dan peluang untuk hidup dengan suami , sihat , dah bahagia. Alhamdulillah…. Terima kasih Ya Allah di atas pinjaman yang sangat indah ini. Doa aku hanya satu semoga masjid yang dibina ini kekal hngga ke syurga., diberkati dan diredhai oleh Allah dan Keluarga. Amin.

Tahun ni nak kata special sangat pun tak, semua macam biasa . suami pun kene kerja kuat kene saving untuk baby yang bakal lahir tak lama lagi . memang tak buat apa-apa persiapan pun sebab awal lagi mak aku cakap. Sekarang usia kandungan aku dah masuk 21 minggu 4 hari. Alhamdulillah baby okey dah rasa dia bergerak alololo omeiii angat perasaan ni. Kekadang aku tengah buat keje terasa dia gerak aku berhenti buat keje aku menikmati perasaan ni sesorg diri ekekeke.

Kepada suami tercinta, terima kasih kerana terima ayang, terima kekurangan ayang, terima buruk ayang selama ni... abang selalu sabar dengan ayang. selalu nasihat ayang . selalu sokong ayang . selalu buat ayang ketawa, selalu suruh ayang masak, selalu suruh ayang mandi, selalu suruh ayang buat kan air sejuk eh ni dah macam mengeluh pulak bahahah tak tak tak apa yang abg suruh ayang buat semua sweet di mata ayang. yelah abg nak suruh siapa lagi kan hiiii  terima kasih abang... ayg suka sangat tengok abg makan masakan ayang sampai habis. ayang tau lah ayg masak sedap kan. tapi jangan la tunjuk sedap tu sangat. puiii :p
insyaallah ayang akan jaga rumahtangga ni sebaik mungkin jadi istri yang baik jadi ibu yang baik untuk keluarga kita. terima kasih untuk segala2nya abg. I love You ! :)



"Wahai Tuhanku, tunjukkanlah aku supaya tetap bersyukur akan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibubapaku, dan supaya aku tetap mengerjakan amal solih yang Engkau redai; berikanlah kebaikan kepadaku dengan memberikan kepada zuriat keturunanku. Sesungguhnya aku bertaubat kepada-Mu. dan sesungguhnya aku termasuk orang Islam (yang tunduk patuh kepada-Mu)". (Al-Ahqaf:15)



No comments:

Post a Comment