Thursday 17 July 2014

Al- Fatihah MH17

Assalamualaikum..

Hari ni terasa down sangat sepas sahur mcm biasa tgk tab yang suami tgk fon dia . aku first msti check whatsapp baru bukak FB lepastu suami aku ckp ada kapal terbang terhempas pastu aku pun macam tak percaya sbb tgk video tu cm "eh bukan lah" "eh tipu je kot tu" lepastu bila aku bukak FB mengucap panjang :( seriously aku mmg tak sangka semua tu reality bukan fantasy.

Allahuakbar Allah Maha Besar. besarnya dugaan untuk ahli keluarga mereka. aku yang tak tak de kene mengena pun sedih sangat sangat . terkesan. tak dapat bayangkan situasi dorang kat dalam kapal tu. tapi aku percaya besar hikmahnya dugaan ni. Allah maha pengasih . semua yang terjadi ni bersebab . Allah maha mengetahui...

Tapi aku pelik jugak kalau Korea kata dorg dah tak lalu kat laluan tu sejak March . kenapa kita still lalu. tak kan tak tahu yang tu laluan bahaya ? macam-macam persoalan yang timbul tapi yang paling penting kita doakan lah mereka di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman.  :((



No comments:

Post a Comment