Sunday 6 July 2014

RAMAI YANG BERTANYA

Assalamualaikum :')

Ramai yang bertanya kat aku tahun ni jual cookie raya ke tak. aku nengok smua dah start jual cookie raya tapi aku tak de pun cakap apa2 pasal cookie untuk raya kan hikhikhik bukan ape aku rasa tahun ni macam nak cuti jap sebab ape pun aku tak tau tapi bukan malas lah wei grrrr sebab tahun lepas alhamdulillah la order tak menang tangan yang order last minute pun aku layan kan jugak tau siap aku antar sampai depan pintu tak charge pape pun tu smua untuk customer tercinta gitewww .

kek batik

Semua aku buat sendiri tau bila dah dapat hasil tgk cookie dengan cake tu semua rasa berbaloi . penat tu tolak tepi sebab dah minat kan . tapi nak mengeluh pun tak boleh nanti suami dengar terus tak dapat lesen berniaga ahahahahhaha . ouh ye tahun lepas aku buat Almond london je tapi dalam kuantiti yang banyak . sebab tu aku tak berani janji dengan org aku buat cookie itu ke ini ke yelah aku memang buat sesorang so jadi nya aku tak nak tamak aku bagi la job kat orang lain pulak kan . kek pulak aku buat kek batik dengan kek gula hangus je tu pon pitam aku membuatnya ye ! huhu paling banyak kek gula hangus la dalam 60 bijik nak bakar lak 1 per 1 sebab kalau masuk sekali 2 / 3 adunan dorg tak naik dengan cantik. kek batik dalam 40 bijik kot tak ingat la aku huhu.

 kek gula hangus

tahun ni aku mmg nk focus kat family ngn family mertua . buat cookie pun untuk dorg je umah aku tak payah kot sebabnya tak de siapa nak makan kalau makan pun berbulan jugak nak habis tapi sesiapa yang nak order boleh je contact aku untuk kek batik atau kek gula hangus . in sha allah aku buat kan. tapi aku tak hantar dah tahun ni ye . kekangan masa hikhikhik tahun ni nak focus kat suami, family ngn mak ayah mertua . kesian dorg tu yang aku nye bizi buat kek yang laki aku lak keje tak balik2 ahahahah tak menentu sebab keje operation kan plus tahun lepas laki aku tak dpt cuti raya. tahun ni dapat la beraya dengan suami. sebab tu nk focus kat family hikhikhihkhikh .


selamat berpuasa ! :)



No comments:

Post a Comment